Názov bol premenovaný na Fiat 126 Bambino 650 (vyrábané do roku 1984). Na poľskom trhu bol pod názvom Poľský Fiat 126P 650-ka vyrábaný od 1977.
1985
Vyrobené 2 000 000 vozov.
1987
Začiatok výroby Fiatu 126 BIS, motor s objemom 703 cm3. Výkonnejší motor, vylepšená karoséria, zmena el. v sústave. Mal povesť: "ideálneho mestského vozidla", lepšia dynamika, ovládateľnosť, menšia hlučnosť. Ďalšie zmeny: pneumatiky 135 / 70 R13, maximálna rýchlosť 110 km / hod., výkon motora 25 koní, otáčky 4500. Najväčšia zmena: zadné výklopné dvere nahor.
1989 - 1991
Fiat 126 FSM NIKI 650- exportovaný do Austrálie. Auto prešlo zmenami: zachytávač palivových pár, karburátor s obmedzovačom prepúšťania paliva, modernejšie el. sviečky, úchyt pre detskú sedačku, akumulátor ( 45AH ), signalizácia brzdovej kvapaliny, radenie na pravej strane.
1991
Predstavenie Fiatu Cabrio. Ukončenie výroby Fiatu BIS.
20.7.1993
Vyrobené 3 000 000 vozov.
december 1996
Zahájenie výroby Fiat 126 elx ( katalizátor EURO1 )
január 1997
Fiat dostal oficiálny názov Maluch
24.9.2000
Ukončenie výroby 126-ky. Posledné auto opustilo montážnu linku o 18:09 hod. Auto bolo žlté a bolo súčasťou limitovanej verzie ( 1000 kusov ) pod názvom HAPPY END. Dnes je umiestnené v Múzeu Fiatu v meste Turín.
Od roku 1973 do roku 2000 sa vyrobilo 3 318 674 kusov.
Na export 1975 - 1992 = 897 316 kusov.
V Taliansku v rokoch 1972 - 1980 vyrobili 1 352 912 kusov.